تحولات منطقه

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه، با طرح اتهامات بی‌اساس علیه ایران در پیامی به دونالد ترامپ خواستار انتقال پایگاه‌های نظامی آمریکا از اسپانیا به کشوری شد که در جنگ ایران از واشنگتن حمایت کند.

سناتور گراهام به ترامپ: پایگاه‌های آمریکا را از اسپانیا خارج کن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیندسی گراهام در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به همکاری نکردن بعضی کشورها از جمله اسپانیا با آمریکا نوشت:

آقای رئیس‌جمهور، یکی از چیزهایی که بیشتر از همه درباره شما دوست دارم این است که اکنون زمان شما، متحدان ما اگر آمریکا را نادیده بگیرند، این کار به ضرر خودشان می شود.

پیشنهادم را می خواهم دوباره تکرار ‌کنم: ما باید پایگاه‌های آمریکا از کشورهایی که اجازه نمی‌دهند از خاکشان برای پرواز در مقابله با بزرگترین حامی دولتی تروریسم جهان استفاده کنیم را حذف کنیم. کشوری که مصمم به توسعه سلاح هسته‌ای بود و به هدف خود بسیار نزدیک شده بود.

امتناع اسپانیا از اجازه پرواز هواپیماهای آمریکایی مستقر در این کشور برای پشتیبانی از عملیات خشم حماسی، توهین‌آمیز و خشم‌آور است.

آقای رئیس‌جمهور، من معتقدم منافع آمریکا به خوبی تأمین خواهد شد اگر این هواپیماها را از اسپانیا به کشوری منتقل کنیم که در زمان نیاز واقعی بتوانیم روی آن حساب کنیم. من به قضاوت شما اعتماد دارم.

از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha